Ceramiczna kalkomania to popularna metoda dekorowania, wykorzystująca pośredni sitodruk. Ta technika umożliwia osiągnięcie wysokiej jakości grafiki na białym tle, dostępnej w różnych wariantach. Proces polega na nanoszeniu wzoru za pomocą specjalnej kalki, co zapewnia niezliczoną różnorodność efektów i możliwości dekoracyjnych. Ta innowacyjna technologia pozwala na zdobienie dużych powierzchni ceramiki reklamowej oraz uzyskanie zdjęć i rastrów, które cieszą się dużym zainteresowaniem wśród klientów.
Tak jak każda metoda zdobienia kubków reklamowych, kalkomania ceramiczna również ma swoje zalety i ograniczenia. Zacznijmy może jednak od tych pierwszych, gdyż zdecydowanie przeważają nad minusami. Kalkomania ceramiczna pozwala uzyskać efekt zdjęć i rastrów, o czym wspominaliśmy już wyżej. Dodatkowo jest ona odporna na zmywanie w zmywarce (nie dotyczy farb złotych i platynowych oraz nadruków wykonanych na powierzchni szklanej), dając jednocześnie możliwość personalizacji, co może mieć szczególne znaczenie przy wyborze.
Personalizowane kubki reklamowe to strzał w dziesiątkę! Wpłyną na postrzeganie waszej marki, umożliwią nawiązanie kontaktu z klientem i zachęcą go do zapoznania się z ofertą. Brzmi świetnie, nieprawdaż?
Ograniczenia kalkomanii ceramicznej są wręcz znikome. Z reguły dotyczą one kwestii minimalnych parametrów nadruku, a także odstępstwa w pozycji logo, które może niekiedy wystąpić. Wybrany nadruk jest nanoszony ręcznie.
Mówiąc o tak technologii, nie moglibyśmy pominąć aspektu, jakim są zdobienia dodatkowe. Kalkomania ceramiczna wręcz o nie prosi! Z czym najlepiej ją połączyć?
Zwróćcie szczególną uwagę na przejście tonalne dostępne u nas w kilku wariantach kolorystycznych, nadruk CMYK, nadruk w pozytywie oraz efekt rastrów. Co ciekawe, w tym wypadku istnieje także możliwość wykonania nadruku na dnie wewnątrz, od spodu, pod uchem lub na nim. Wybór oczywisty nie jest! Dlaczego warto zdecydować się na kubki reklamowe wykonane tą metodą? Są gustowne i atrakcyjne wizualnie, a co za tym idzie, wpłyną na promocję waszej marki. Możecie być pewni, że klienci ich nie przeoczą, a raczej chętnie zainteresują się usługami przez was oferowanymi. Jedna technologia, a tyle możliwości!