Barwienie wewnętrznej powierzchni porcelany i ceramiki reklamowej za pomocą natrysku lub naszkliwnego barwienia to:
Metoda zdobienia kubków reklamowych Multicolor jest wyjątkowa ze względu na natryskowe i naszkliwne barwienie wewnętrznej powierzchni ceramiki reklamowej. Jest to w pewnym sensie przeciwieństwo popularnej metody Hydrocolor, która umożliwia barwienie powierzchni zewnętrznej. Obie te techniki, choć na pozór bardzo podobne, dają zupełnie różny efekt, a wybór pomiędzy nimi może nie być łatwy. Dzięki Multicolor zwykłe kubki reklamowe zyskują unikalny charakter, który nie jest gwarantowany przez żadną inną metodę. Barwienie natryskowe jest możliwe na dowolny kolor ze wzornika Pantone. Zdecydowanie nie pożałujecie takiego wyboru, a wasze nowe kubki reklamowe już niebawem zaczną przynosić pierwsze rezultaty.
Natryskowe i naszkliwne barwienie wewnętrznej powierzchni ceramiki reklamowej za pomocą metody Multicolor pozwala uzyskać niepowtarzalny efekt. Kubki reklamowe z takim nadrukiem przypadną do gustu każdemu klientowi, nawet tym najbardziej wymagającym. Metoda ta może być łatwo połączona z innymi technologiami, takimi jak Sensitive Touch czy XPRESSION, co pozwala na szybką personalizację zwykłego kubka. Kubki Multicolor wykazują również niesamowitą odporność na uszkodzenia mechaniczne, co pozwala na ich mycie w zmywarce bez ryzyka utraty trwałości, a to wszystko dzięki wysokiej temperaturze wypału, wynoszącej 900 °C.
Głównym ograniczeniem jest możliwość wykonania nadruku tylko na wybranych fasonach kubków i filiżanek reklamowych. Czasami również faktura szliwa może ujawnić się na skutek specyficznego procesu technologicznego.
A może oba? Przy wyborze sposobu transferu nadruku na kubek reklamowy warto dobrze przemyśleć swoją decyzję. Nie jesteśmy w stanie jednoznacznie odpowiedzieć, która metoda będzie lepsza dla Twojego biznesu, dlatego proponujemy połączenie tych dwóch technologii. Multicolor i Hydrocolor w tandemie będą wyglądać niesamowicie. Jeśli zdecydujesz się na takie rozwiązanie, będziesz miał szansę na stworzenie czegoś wyjątkowego. Kubki reklamowe w dwóch różnych kolorach przyniosą Ci korzyści wizerunkowe, a z czasem także finansowe. Koszt ich wykonania nie jest wysoki, a nowe kubki z logo staną się czymś więcej niż tylko skutecznym nośnikiem promocji.